sobota, 7 lipca 2012

PRACE WSZELAKIE

 I znowu słonecznie i upalnie-tak zakwitły lilie w moim oczku,wkurzają mnie funkie bo jak kwitną to śmiecą,ale juz się pozbyłam kwitnących wiecheci
 karteczka dla ksiedza z okazji nominacji na prałata(poleci do Francji)


i jeszcze oprawiłam papieża i karteczki na zakończenie roku,dziękuję wszystkim za miłe komentarze i odwiedziny....tak bym chciała zorganizować u siebie candy ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać???????nawet nie wiem jak sie zapisać u innych....blondynka totalna

7 komentarzy:

  1. śliczne prace...
    a na candy już się zapisuje, albo jak coś Ci zbywa to ja zbieram...hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. oczko wodne jest sliczne...Papiez pieknie oprawiony...a Twoimi karteczkami bede zawsze zauroczona,sa takie piekne...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace:) lilie cudne moje jeszcze nie zakwitły czekam na nie z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna podziwiam Twoje cuda. Wygrać coś takiego na candy to marzenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz Papieża wiadomo - klasa sama w sobie :) Ale te kartki pergamano cuda nad cudami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz Papieża a Twoje karteczki powalają z nóg, cudeńka nie do podrobienia, dla mnie zupełnie nieznana metoda ich tworzenia

    OdpowiedzUsuń