wtorek, 26 marca 2013

JESZCZE JAJECZKOWO

Dziekuję wam za miłe odwiedzinki na moim blogu.Dostałam zamówienie na dwie kartki na ten sam chrzest,zrobiłam w podobnym odcieniu i takim samym formacie.

 Jeszcze przybyło jajek ,tym razem mniejszych bo takie było zapotrzebowanie,muszę sie pochwalić ze jajka bardzo sie podobały,warto więc było się pomęczyć.Już nic nie robię bo przecież trzeba ogarnąć dom i lodówkę i wypieki poczynić,skorzystam w tym roku z przepisów mojej koleżnki  pergaminowej Przepisy,która poleciła mi oto michałkowe ciasto na waflu Wafel z michałkami,aż się obsliniłam na samo czytanie przepisu.Życzę wam udanych przepisów i nie przemęczajcie  sie przy tych porządkach,okna umyjemy na Boże Ciało,może bedzie cieplej.

13 komentarzy:

  1. Cudne karteczki!!! i jajeczka prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dzieła sztuki- prześliczne masz zdolne rączki, oj masz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne jajka :-))) Karteczki piękne,delikatnie ozdobione :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, Twoje karteczki jak zawsze doskonałe. Mnie po prostu zachwycił ten bobasek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okien też postanowiłam nie myć :P po co skoro śnieg co chwilka je brudzi :P a karteczki jak zwykle przeurocze ;) normalnie mistrzostwo ;) jajek nie skomentuje bo mi słów zabrakło ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te karteczki :) Tak delikatne jak mało które :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczki !!! Co do jajeczek to ile byś ich nie pokazała , będę sie nimi zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne karteczki i jajka:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu zrobiłaś cudeńka! Karteczki piękne i ten motyw...
    a jajka mnie powalają swym urokiem są takie subtelne....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądają te karteczki i piękne pisanki :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne karteczki :) a jaja równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki:) Ale jaja są zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń