niedziela, 21 kwietnia 2013

WIOSENNIE I KARTECZKOWO

Serdecznie was witam,cieszę się że mnie tak licznie odwiedzacie.Ponieważ juz karteczki doszły do adresatów więc moge sie pochwalić.Wykonałam je dla koleżanek Kamili i Eli,myslę że sie spodobały.



 Teraz troche wiosny z mojego ogródka,i mój osobisty łapacz jaszczurek,czyli Benio (znowu wylazły ze swoich jam i mnie stresują).Jeszcze niedawno był śnieg a teraz na całego park jurajski,może macie  sposób na te gadziny bo juz mi sił brak,bardzo mnie zniechęcają do prac kwiatowych,zamiast podziwiać kwiatki musze patrzec pod nogi,koszmar.............



15 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki popełniłas Elu :-) Nie ma innej opcji - muszą się podobać :-)Piękne kawiatki masz w ogródku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie kartki :-))) Moja faworytka to komunijna :-))) Są tak delikatne ...... Piękne oznaki wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chwaliłam na Złotych raczkach i chwale tutaj Twoje prace są cudowne Eluniu
    Podium dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi karteczkami to po prostu jesteś nieprawdopodobna. Coś wspaniałego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym co robisz Jesteś nie do pobicia- są przepiękne pozdrawiam Dusia [ w ogrodzie sprzątam]

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, wspaniałe prace, mogę patrzeć i patrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i dopracowane karteczki!! A kwiatuszki w ogródku cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu karteczki jak zawsze śliczne :) a karteczka świąteczna od Ciebie gdzieś zaginęła...buuu Piękne kwiatki i jakiego masz fikuśnego pieska :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko podziwiać Elu jak zawsze :)

    Zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu podaje maila : revi.art.scrap@gmail.com
    Jak na górze zakładka KONTAKT,ale żeby było wygodniej, umieściłam go również w poście :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace niewiele wiem o tej technice a jest bardzo kobieca i delikatna no i masz przecudnego psa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace i zachwycające kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluniu karteczki są cudowne .

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te kartki
    Dzięki blogom poznaje tyle nowych technik!!!
    Dziękuję i Tobie za nowe moje odkrycie..bardzo te kartki są w moim stylu , takie "delikatne" ulotne..super!!
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń