niedziela, 12 maja 2013

KOMUNIJNIE


Witam,a u mnie nadal komunijnie i muszę dodać że to jeszcze nie koniec,tym razem obrazek i kartka dla tej samej dziewczynki,myślę ze się spodoba.Za oknem deszczowo i zimno więc pewnie spedzę popołudnie z czółenkiem,kocham frywolitki więc wracam do nich często,pergaminuję też ostro bo mam sporo zamówień na karteczki.Pozatym lubię robić niespodzianki więc czasem też coś wykonuję spontanicznie ,prezentowo  i bardzo mnie to cieszy.Sama lubię niespodzianki dlatego zapisuję sie na wymianki,które sprawiają mi wiele radości.Dziękuję wszystkim za odwiedzinki wirtualne i życzę miłej niedzieli.

8 komentarzy:

  1. Cudownie delikatne i piękne są te pergaminowe prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo pisać, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piękne takie delikatne :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu są cudowne, nie można się na nie napatrzeć
    u mnie też wciąż komunijnie :)
    i też kocham wymianki ale nie mam teraz czasu już prawie na nic zaczął się ogródek no i już przepadłam :)
    pozdrawiam cieplutko u mnie też leje od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ten prezencik podoba. Dziewczynka oraz jej rodzice na pewno będą zachwyceni, jak i my wszyscy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń