środa, 18 grudnia 2013

DZIĘKUJĘ

Chcę dziś bardzo ,bardzo podziękować za prezenty które już dostałam i które mogę pokazać,resztę pokażę jak już na wymiankowych forach będzie galeria.Bardzo dziękuję Małgosi za wygrane  candy ,Małgosia obdarowała mnie bardzo hojnie ,słodycze też miło było dostać i piekną  przywieszkę,a wogóle to szkatułka jest piękna i wierzyć się nie chce, że można takie cudo zrobić,dziękuję ci bardzo Małgosiu

 Bogusia która jest moją haftująca koleżanką obdarował mnie ślicznymi bombkami i spinaczami decu,prawda że piekne?

 Zaskoczyłam mnie też  Oleńka niespodzianką, której się wogóle niespodziewałam,dziękuję Olu.

 I jeszcze moja ostatnia w tym sezonie świątecznym kartka która właśnie dostała się Oli.
Zaczynają do mnie płynąć karteczki za które też pięknie dziękuję,pokażę je wszystkie razem,pozdrawiam serdecznie moje nowe obserwatorki,też do was zaglądnę-życze wszystkim  miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. śliczne prezenty,te niespodziewane są najprzyjemniejsze:)karteczka przesłodka:0

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jednak zabieram te bombki, śliczne, skromne , a zarazem bogate / zlote/Aniołek tez fajnie gra

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności dotarły do Ciebie :-) Twoja karteczka jak zwykle jest prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności dostałaś:)
    GRATULUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka prześliczna. Świetne prezenty dostałaś.
    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty. Ja również dziś cieszę się podarkiem za który bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne prezenty dostałaś Elu :) życzę Ci miłości i radości na Święta Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest radość w Święta,
    Ciepłe są myśli o bliskich,
    Niech pokój, miłość i szczęście
    Otoczy dzisiaj nas wszystkich.

    Wesołych Świąt :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt, wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń