wtorek, 18 marca 2014

SEZON ŚWIATECZNY CZAS ZACZĄĆ

Jak zobaczyłam na waszych blogach ,że śmigacie już karteczki ,jajka i kurczaki postanowiłam i ja coś zrobić.Kurki powoli się wylęgają,już nawet patrzą na oczka.Supłam powoli,powoli serwetkę   RENULKA  ,jestem bardzo ,bardzo wdzięczna, że zechciała podzielić sie wzorkiem i stworzyła cudna serwetkę,już jestem ciekawa co będzie dalej,na tym etapie moja serweta ma już 30 cm średnicy..chcę się pochwalić że zakończyłam rok zabawy blogowej  PREZENT NA URODZINY ,policzyłam że wykonałam 10 prezentów dla koleżanek ze świata wirtualnego(jeszcze chyba dopisała się koleżanka na czerwiec),w tym roku postanowiłam, że owszem będę pamiętać o urodzinkach ale wyślę tylko kartkę i mały gadżecik bo stanowczo stwierdziłam, że poczta na moich wysyłkach sporo zarabia haha
 Jeszcze prezent dla Wioli na urodziny,zapomniałam obfocić jeszcze jeden ,ale to już trudno,była to parasolka ,kartka i zakładka.

Serdecznie wam dziękuję że jesteście ze mną ,już niedługo następne wielkanocne candy,takie szybkie bo do świąt blisko-pozdrawiam .

21 komentarzy:

  1. no ładnie się wyrównała i będzie dobrze :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurki cudne:))
    frywolitki to marzenie sie nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne kury , Twoje obrazki to zawsze prima sort ,serwetka fantastyczna .

    OdpowiedzUsuń
  4. nic dodać , nic ująć pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu tak ładnie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, piękne to wszystko, staranne i eleganckie, tylko pozazdrościć talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle piękności :) a ta serwetka - ŁAŁ! ale musiałaś się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow, cudowności Elu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystko.
    Muszę i ja kiedyś spróbować takie kokoszki wydziergać.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, Piękne rzeczy robisz, podziwiam różnorodność twojego rękodzieła, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu przepiękna serweta, a karteczki podobają mi się od zawsze :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności. A ja jeszcze żadnej kurki nie zmajstrowałąm :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności. A serweta CUDNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę a ja wciąż w tyle z wielkanocnymi ozdobami :D karteczki z zakladeczką super no a serweta zapiera dech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności i tak solidnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta serweta, kury też super, a kartki to wiesz- jestem zachwycona. Kupiłam już pergaminy i dłutka i korzystając z kursu, który przysłałaś biorę się do pracy. Pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehhh te serwety Twoje są jak marzenie.... idealne/ Kurki też fajniusio sobie spacerują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ja dobrze widzę, że wykorzystałaś pergamano? :)
    Ostatnio się w to bawiłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale kurki sa super, mają takie fajne grube brzuszki na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń