czwartek, 24 kwietnia 2014

SERWETKA WIOSNA 2014 SKOŃCZONA

  Skończyłam i chociaż jeszcze nie ukrochmalona i wyprasowana śpieszę się pochwalić.Dziękuję bardzo   RENULKOWI   za  wzór i świetną zabawę,chwilami miałam się poddać ale wytrwałam do końca.
  
 Pochwalę się jeszcze karteczkami jakie do mnie dotarły-ta jest od Moniki i Irenki
 od Wioli i Bożenki
 To jest karteczka od Elunii jaka zrobiła dla mnie na zabawę karteczkową ,ja zrobiłam podobna do tej ,ale tak już wymieszałam zdjęcia, że nie wiem czy to naprawdę ta..........
 tu nagroda za najładniejszą kartkę ubraniową-dziekuje ci Lidziu
 a to juz wszystkie jaja jakie dostałam od was,piekne i kolorowe-DZIEKUJĘ
 to nie koniec,zdjęcia z wymianki na zaprzyjażnionym forum,ja zrobiłam prezent dla Pysiatom

 a dla mnie prezent zrobiła Anna-dziękuje za miłą zabawę.Dziękuję raz jeszcze za wszystkie prezenty i karteczki ,nawet nie wiecie jakie to miłe być tak mile zaskakiwaną,całuski dla wszystkich.



20 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. PIĘKNA.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo, brawo!!!! zdążyłaś jeszcze skończyć wiosnę kiedy jest wiosna :))))
    super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu toż to prawdziwe arcydzieło. Twoja serwetka wspaniale się prezentuje. Zawsze podziwiam frywolitki i cierpliwość.
    Wspaniałe zrobiłaś i otrzymałaś również prosto z serca prezenty.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam jak zwykle. U mnie do skończenia jeszcze 2 rządki tej serwetki, ale posypały się zamówienia i nie wiem kiedy skończę a już kusi następna serwetka wspólnie supłana u Renulka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta należą ci się brawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu serwetka cudna,jak zawsze Twoje frywolitki,śliczne karteczki i prezenty no i oczywiście wymianka udana:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta serwetka na początku to prawdziwe frywolitkowe cudo !!!
    Super prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo ukończone, upominki świetne ,więc zadowolona ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, serweta jest niesamowita! Piękna, misterna, bardzo podziwiam Twoją pracowitość

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty, serwetka ..chylę czoła, piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna serwetka, niesamowita, Musiałaś się nad nią nieźle napracować. Prezenciki i karteczki super :) Twój prezent na wymiankę - rewelacja same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawal pracy , kiedy ty to wszystko ogarniasz ? Serwetka to arcydzieło , napatrzeć się nie mogę .Twoje kartki jak zawsze perfekcyjne i piękne . Prezenty wymiankowe cuda . Kura w berecie wymiata , pozwolisz ,ze sobie to odgapie najlepiej od razu bo do za rok zapomnę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a odgapiaj sobie,mojej kurze spodobał sie taki mocherowy berecik haha

      Usuń
  13. Piękny kolorowy post. Wszystko cudne, otrzymane kartki i wszystkie drobiazgi, masa jajek i prze prze przecudna serweta !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu można oko nacieszyć tymi wszystkimi pięknymi rzeczami jakie nam pokazujesz, bardzo Ci dziękuję za śliczną karteczkę jaką od Ciebie otrzymałam:)

    Elu Twoje frywolne prace są przepiękne a serwetka zapiera dech w piersiach jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałość się opłaciła - serwetka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko cudne! A te serweta WOW- piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz pergaminków nieustająco podziwiam u Ciebie frywolitki.
    Elu ta serwetka jest przepiękna!!!
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś i otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń