piątek, 11 lipca 2014

WCZASY

Żegnam się z wami na jaskiś czas-wyjeżdżam tym razem odpoczywać.Ponad tydzień spędzę w Mielnie,myślę że będzie fajnie i że trochę psychicznie się wyluzuję.Jeszcze dla was zrobiłam zdjęcie mojej ukochanej lili,w tym roku ma bardzo duże kwiaty.
 Ato już ostatnie prace,kartki są już chyba u właścicielek więc moge je pokazać.

 Zobaczcie co dziś zakupiłam za 10 zł w szmateksie,26 mulinek i zestaw ,obrazek z wełna gobelinową.bezie na kwadraciki poduszkowe dla dzieciaków.CAŁUSKI....już zmykam.

25 komentarzy:

  1. Zakup wspaniały!
    Karteczki także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lilia i niezwykle piekne prace .Duzo slonca i spokoju .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwiatuszek i zakupy :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Uwielbiam Twoje prace pergaminowe :) Przyjemnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku i ładnej pogody życzę:) Śliczne karteczki i fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dotarła do mnie cudowna karteczka od Ciebie i nie tylko karteczka:) Jestem zauroczona tą misterną pracą. Bardzo Ci dziękuję, sprawiłaś mi bardzo dużo radości:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Elu, wypoczywaj dobrze zakup dobry, mnie też czasem się trafi, jeszcze pochwalę ci prace i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki jak zwykle cudne, zakup udany.
    Przyjemnego wypoczynku Ci Elu życzę i ładnej pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego wypoczynku..... mam nadzieję, ze wszelkie robótki zostawiłaś w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu udanego urlopu, słoneczka i pełnego relaksu. Ładuj baterie !!! Karteczki cudne a zakup bardzo udany. Niech ja tylko w sierpniu wpadnę do Polski, obowiązkowo będę buszować po lumpeksach, może i ja coś upoluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace śliczne jak zwykle. Kwiat zachwycający. A tobie życzę udanego wypoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudniaste! Twoje karteczki nie mjaą sobie równych :) Udanego urlopiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki :-) Udanego urlopu życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Same sliczności Elu,życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu życzę Ci miłego odpoczynku, pięknej pogody, odpoczywaj i nabieraj sił:)
    a karteczki jak zawsze cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tymi pięknymi karteczkami cieszę nieustannie moje oczy!
    Miłego, cudownego wypoczynku Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O świetny zakup. Ładne cieniowane mulinki. Ja ostatnio w szmateksie znalazłam nowy zestaw :kołderka dla dziecka z wzorem do wyhaftowania -dokładnie ta:http://needleart.pl/product_info.php?products_id=3389 za 5€

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu rewelacyjny zakup przed urlopem :) Życzę wspaniałego odpoczynku - w pełni zasłużonego :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pergaminki są wspaniałe lilia odjazdowa , a Ty wracaj z pięknymi wrażeniami pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Prace jak zwykle urocze, zakupy - udane. Życzę Ci samych słonecznych dni podczas wakacyjnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lilia wygląda pięknie na tym ogromnym liściu, pergaminki jak zwykle wspaniałe, zakupy super. Miłego wypoczynku, pozdrów Mielno,( też tam co roku wyjeżdżam,)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci się Eluniu dobry zakup trafił...
    Lilia jest na prawdę piękna, tylko pozazdrościć.
    Miłego wypoczynku życzę i dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna lilia mój ogród w tym roku zapuszczony więc zazdroszczę sukcesów w uprawie życzę udanego wypoczynku i słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń